Всичко това звучи ужасно, лесно ли поне се сменя?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Огромно количество масло в антифриза
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщениеВътре в охладителя има тънкостенна алуминиева тръбичка (серпентина) по която минава маслото. Тя се пука и от там в охладителната течност.
Успех с отстраняването му!
Ако ти се занимава качи някоя снимка после да се види как се прецаква тоя охладител ако се окаже от него проблема.
Comment
-
Наскоро и при мен се получи същата ситуация - масло в антифриза. В маслото на двигателя няма охл.течност, само намалява количеството му. Е, не на алфа, ама все тая.
Какво направих. Като за начало изолирах охладителя на маслото. Просто вързах входящия и изходящия маркуч от охладителя един в друг.
Сега съм нагласил така нещата, че след всяко каране източвам водата от системата, за да може малко по малко да се очисти попадналото масло вътре.
И съответно си търся охладител.AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от B&V Покажи съобщениеНа това ли му казвате охладител?! Ако е това, не виждам там да влиза антифриз!
Бензиновите са с въздушен охладител.
Сигурно гледаш на бензинов мотор.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеJTD 10V е с охладител масло - антифриз
Бензиновите са с въздушен охладител.
Сигурно гледаш на бензинов мотор.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеБензиновите са с въздушен охладител.
Разните течности си се охлаждат точно както си трябва... В това нещо около стойката на масления филтър тече антифриз (точно това е въпросния охладител). По принцип знам за хора, които директно са го премахнали, но аз също не бих го направил.
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеСамо на главата на шофера и само като е отворено стъклото...
Разните течности си се охлаждат точно както си трябва... В това нещо около стойката на масления филтър тече антифриз (точно това е въпросния охладител). По принцип знам за хора, които директно са го премахнали, но аз също не бих го направил.
Comment
-
Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщениеАми не е така през този охладителя на бензиновите също си минава антифриз. Оказа се, че на всички TS двигатели след 97 г. е един и същ. Вече съм 100% сигурен, че е от там проблема. И както каза колегата в по-горен пост може да се премахне охлаждането поне сега в този сезон, но проблема е, че освен за охлаждане на маслото в началото пък го подгрява. Така, че може да се кара малко време без него.
Явно преди съм гледал в документацията за 2,5 V6:
А за JTD този охладител го дават външен радиатор. Май има нещо сбъркано в документацията.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Е това е най-голямата ти драма според мен... Имах кола, на която гарнитурата между два цилиндъра изгоря (...) и охладителната течност се беше напълнила с масло... Сигурно поне 10 пъти промивах всичко (с "Меглио"), казанчето го свалих и го мих отделно 10 пъти, абе сигурно съм изсипал 20 литра обезмаслител и поне 200 вода, и пак след 2 дена каране казанчето беше кафяво отвътре...
Може би ако има някакъв специален препарат/химикал предназначен точно за това...
@ecotronic: Съвсем правилна си е документацията която си показал за 2.5 V6 & 2.4 JTD, само дето аз като чуя "бензинов мотор" и си мисля за туйн Скрап, а не за V6...
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеЕ това е най-голямата ти драма според мен... Имах кола, на която гарнитурата между два цилиндъра изгоря (...) и охладителната течност се беше напълнила с масло... Сигурно поне 10 пъти промивах всичко (с "Меглио"), казанчето го свалих и го мих отделно 10 пъти, абе сигурно съм изсипал 20 литра обезмаслител и поне 200 вода, и пак след 2 дена каране казанчето беше кафяво отвътре...
Може би ако има някакъв специален препарат/химикал предназначен точно за това...
@ecotronic: Съвсем правилна си е документацията която си показал за 2.5 V6 & 2.4 JTD, само дето аз като чуя "бензинов мотор" и си мисля за туйн Скрап, а не за V6...
Comment
-
Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщениеВъобще нямам идея как ще отмия това масло
Проблема е разрешен. И решението е в първите два отговора: жълто меглио! Само че в значително по-малко количество от предложеното.
Вчера на обяд смених водата ( 8 литра ) и сипах около 100 мл меглио. След 30км кротко каране отворих казанчето и шах: водата беше катранено черна и напълно непрозрачна. Чаках над 4 часа да изстине двигателя и почнах с маркуч бавно да наливам в казанчето докато се избистри. После отворих двете пробки на радиатора и продължих да наливам с маркуча докато почна да тече чиста вода. Запалих да поработи минута-две и пак сипвах докато отново протече чиста вода. Днес сутринта сипах пак 50мл меглио, пак 30км преход, пак чакане над 4 часа да изстине. Водата вече беше със съвсем леко оцветяване. Над един час бавно наливане с маркуча в казанчето и в горната пробка на радиатора. Запалих да загрее и поработи към час: никакво масло не изплува в казанчето, водата остана напълно бистра и нямаше никаква миризма на меглио. Гледах през горната пробка: радиатора е чист и алуминия блести, никакви остатъци от 'грес'.
Между другото меглиото не разтвори тази 'грес', по-скоро я пресече, защото изтече на парцали.
---------- Post added at 14:43 ---------- Previous post was at 14:40 ----------
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеЕ това е най-голямата ти драма според мен... Имах кола, на която гарнитурата между два цилиндъра изгоря (...) и охладителната течност се беше напълнила с масло... Сигурно поне 10 пъти промивах всичко (с "Меглио"), казанчето го свалих и го мих отделно 10 пъти, абе сигурно съм изсипал 20 литра обезмаслител и поне 200 вода, и пак след 2 дена каране казанчето беше кафяво отвътре...
Може би ако има някакъв специален препарат/химикал предназначен точно за това...
@ecotronic: Съвсем правилна си е документацията която си показал за 2.5 V6 & 2.4 JTD, само дето аз като чуя "бензинов мотор" и си мисля за туйн Скрап, а не за V6...
Не е ли реализиран на същия принцип охладителя както при TS (в основата на филтъра)?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
Comment
Comment